مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی در کاشان دارای سلسله مراتب صنعتی است که به صورت یک چرخ دنده به یکدیگر متصل شده اند تا بتوانند فرش را با بالاترین کیفیت طرح و نقشه تولید کنند.

  • ۰
  • ۰

به چه فرشی کلاریس گفته می شود؟

فرش کلاریس

به چه فرشی کلاریس گفته می شود؟ این سوال بسیار مهم خریداران عزیز ما هست که هنگام خرید آنلاین فرش ماشینی، آن را از ما می پرسند.در کاشان انواع فرش ماشینی طراحی و بافته می شود و فرش کلاریس نمونه ای از یک فرش مدرن کاشان  می باشد.

 

تفاوت فرش کلاریس با بافت چیست؟

همانطور که می دانید فرش ماشینی در کاشان توسط جدیدترین دستگاه های فرش ماشینی طراحی و بافته می شود. در بافت فرش ماشینی از 8 رنگ متفاوت استفاده  استفاده می شود. اما در فرش کلاریس فقط از یک نوع نخ،آن هم از نوع نخ سفید آکریلیک هیت ست استفاده شده اشت. طرح از طریق نقشه بر روی فرش چاپ می شود و شباهت زیادی به فرش دستباف گونه دارد که می توانید با مراجعه به سایت دیجی فرش از آن اطلاعات بدست بیاورید.

 

آیا فرش کلاریس را می توان در طرح دلخواه سفارش داد؟

فرش ماشینی کاشان طرح کلاریس یه به صورت چاپی انجام می شود، و شما می توانید طرح های مختلف طراحی و چاپ می شود که می توانید طرح خود را به بخش طراحی بسپارید و پس از تعیین هزینه، نوع فرش تولید خواهد شد.

فرش کلاریس در انواع طرح های مختلف مانند: افشان، خشتی، ترنج دار، فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش مدرن وینتیج، فرش اتاق کودک و اتاق خواب نیز بافته و طراحی می شود.

قیمت فرش کلاریس کاشان

قیمت فرش کلاریس کاشان نسبت به نوع طرح و نوع سایز فرش انتخابی شما می تواند متفاوت باشد. فرش 9 متری نسبت به فرش 12 متری آن ارزان قیمت است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

برای اطلاعت بیشتر در مورد فرش کلاریس می توانید به سایت دیجی فرش مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمای خرید، لطفاً با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

منبع: دیجی فرش

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی