مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی در کاشان دارای سلسله مراتب صنعتی است که به صورت یک چرخ دنده به یکدیگر متصل شده اند تا بتوانند فرش را با بالاترین کیفیت طرح و نقشه تولید کنند.

  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی 1200 شانه بهتر است یا 700 شانه

فرش ماشینی 1200 شانه بهتر است یا 700 شانه؟ را می توان یکی از دردسرهای انتخاب فرش ماشینی در شهر فرش کاشان دانست که خریداران محترم برای خرید فرش خود دارند. فرش ماشینی جزء یکی وسایل ضروری خانه های ما می باشد که خانم های ایرانی با دسته و پنجه نرم می کنند.

فرش 1200 شانه به دلیل مدرن و زیبا بودن، نمی توان آن را برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد، زیرا این فرش ماشینی از تراکم بسیار بالایی برخوردار است و مکان پر رفت و آمد فضای مناسب برای این فرش نیست. و بهتر است آن را در قسمت های لاکچری منزل خود مانند: اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن استفاده شود.

دلایل انتخاب فرش 700 شانه چیست؟

فرش 700 شانه یا فرش نرم با تراکم عرضی 2550 و با نخ بسیار نرم و لطیف آکریلیک هیت ست بافته می شود که می توانید آن را در مکان های پر رفت ئ آمد مورد استفاده مانند: آشپزخانه، راهرو و  هر جایی دیگری که مورد نیاز دانستید آن را استفاده کنید.

نتیجه گیری: همانطور که در پاراگراف های قبلی گفته شد، فرش 120 شانه مدرن و گل برجسته مناسب فضاهای لاکچری ساختمان یا هتل های مجلل می باشد. و نمی توان در مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار داد و امکان سفت شدن،کثیف شدن و از بین رفتن جلوه نمایی اصلی آن شود.

ولی فرش ماشینی 700 شانه کاشان تراکم 2550 یا 3000 را می توانید در مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار داد.

فرش ماشینی خوب از کجا بخریم؟

فرش ماشینی خوب یکی از نکات ویژه انتخاب فرش می باشد که خریداران باید به آن توجه کند.اگر فرش را از سایت های اینترنتی  می خواهید خریداری کنید حتما به اعتبار و مشخصات فروشنده  فروشگاه اینترنتی  آن توجه کنید. و اگر  قصد حضوری خرید از شهر فرش کاشان دارید حتماً به نمایشگاه های معتبر مراجعه کنید.

منبع:دیجی فرش

 

  • ۹۹/۱۰/۱۳
  • digifarsh digifarsh

فرش 1200 شانه

فرش 700 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی