مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد مراحل تولید فرش ماشینی کاشان مطالب منتشر می شود

مراحل تولید فرش ماشینی در کاشان دارای سلسله مراتب صنعتی است که به صورت یک چرخ دنده به یکدیگر متصل شده اند تا بتوانند فرش را با بالاترین کیفیت طرح و نقشه تولید کنند.

  • ۰
  • ۰

مراحل تولید فرش ماشینی در شهر فرش کاشان

فرش ماشینی یکی از اجزائ اصلی دکوراسیون منزل شما به حساب می آید که در انواع طرح های مختلف طراحی و بافته می شود. فرش در مرحله اول نیاز به نخ دارد تا توسط دستگاه های بافندگی فرش ماشینی تولید شود. فرش ماشینی بر اساس تولید در چهار مرحله اصلی تولید می شود. این مراحل شامل: ریسندگی، رنگرزی، بافندگی، و تکمیل یا آهار فرش به پایان می رسد، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با این روندها آشنا شوید.

 

بخش ریسندگی و تولید الیاف (نخ):

نخ یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده فرش ماشینی می باشد که شرکت برای تولیدات فرشهای خود استفاده می کنند. نخ آکریلیک هیت ست؛ مرغوب ترین نخ فرش ماشینی در بازار می باشد که اکثر شرکت های امروزی از آن استفاده می کنند. نخ های با کیفیت پایین تر هم وجود دارد که هنگام خرید اینترنتی فرش در مشخصات آن مشاهده کنید.

 

بخش رنگرزی نخ ها:

شرکت ها برای تولید فرش های امروزی خود از 4 رنگ تا  8 رنگ نخ مختلف برای تولید فرش مورد نظر خود استفاده می کنند تا فرش ماشینی تولیدی خود را در بهترین کیفیت و ریز نقشی روانه بازار شهر فرش کنند.

 

بخش بافندگی فرش ماشینی:

بافندگی فرش ماشینی جرء یکی از مراحل پایانی فرش به حساب می آید که با پیشرفت تکنولوژی در صنعت فرش ماشینی؛ دستگاه های جدیدی روانه بازار شدند تا فرش های تولید شده از نظر زیبایی و کیفیت جذاب تر و ریز نقش تر دیده شوند. دستگاه های فرش ماشینی از 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه امروزه بر اساس نیاز مشتریان در حال بافت هستند.

 

بخش تکمیل یا آهار فرش:

فرش ها پس از جدا شدن از دستگاه فرش ماشینی آن را به بخش آهار کارخانه ارسال می کنند تا  پس از طی کردن مراحل تعریف شده به بخش بسته بندی ارسال و از آنجا روانه بازار شود. در بخش آهار ریشه ها به فرش ماشینی دوخته و پشت فرش پس از پاکسازی با چسب لاتکس پوشیده می شود تا دوام آن پس از پهن شدن بالا رود.

 

  • ۹۹/۱۰/۰۷
  • digifarsh digifarsh

مراحل تولید فرش ماشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی